1/10/07

Agraïment de Yaiza



Moltes gràcies a tota la gent del blog per fer públic aquest acte a la xarxa. Llegir la crónica d'aquella nit a 400 km jo diria que encara fa més il·lusió...

Em va saber molt greu no poder acudir a la gala dissabte, però pot ser fou el més apropiat, ja que així quedà encara més present l'esforç i recolzament en tot moment dels meus pares. be, i de Manel que algo també li ha tocat...jeje.

Agrair a tots aquest reconeixement, ja siguen del món del bàsquet com de fora. El més important és que l'esport continue tan present al poble com ho està sent ara, ja siga futbet, futbol, tennis o atletisme( perdó pels q no nombre...)

Però aprofitant que estic al blog del club de bàsquet, vull desitjar molta sort a tots els equips que aquest any formen el club, des de benjamins a séniors, tan xiquetes, xiques com els xics! Se que hi ha molta il·lusió ficada, per això estic segura que serà una temporada amb moltes alegries.

Un salut a tots i a totes! espere vore-vos prompte. De nou, mil gràcies.


Yaiza


PD. Des de el CB Patronato Bocairent et donem l'enhorabona pel premit i t'agraïm estes linees que ens has dedicat. Es tot un honor. Gracies.

1 comentario:

Anónimo dijo...

piturros k fort!ningu ta posat cap comentarii....xe xe.