25/5/10

Vens a València?


El proper diumenge 30 de Maig, El C.B. Patronato Bocairent Ventacan, disputarà el partit de tornada dels cuarts de final del play off d'ascens a 1ª nacional, front el Calvestra (València). El partit tindrà lloc al pavelló de la Petxina. El partit d'anada disputat dissabte passat, va acabar amb el resultat de 58-59, per a les xiques del cap i casal, el partit fou vibrant i l'afició va respondre com cal, es per aixó que diumenge vinent anirem en autobus fins València, qui vulga vindre que pare atenció:


Dia: Diumenge 30 de Maig


Hora d'eixida: 16'15 hores (es prega màxima puntualitat, ja que viatjarem juntament amb l'equip)


Lloc: Placeta del carrer Pio XII (front cicles Silvestre)


Preu: 7 euros


Inscripcions: Pavelló Municipal, dimecres 26 de Maig de 20:00 a 21:30.

Per telèfon: 696095006 (Mari), fins el divendres a mig dia.


Hora del partit: 19 h.


Important: El C.B. Patronato Bocairent, es reserva el dret d'anul.lar aquest viatge, per falta d'un mínim nombre de places


31 comentarios:

Rudy dijo...

esta setmana no van haver 8h de básket a bocairent????qui va guanyar?

Anónimo dijo...

rudy com a tu no tinteresa que guanyen, nem a criticar no?

Rudy dijo...

estimat anònim,on as vist q jo haja criticat?

Rudy dijo...

i podries dirme xk no m'interessa q guanyeu?

Anónimo dijo...

Javi Ferre: eu senc patri, pero no li interessa al meu equip que pujeu, ja que si ja està difícil que conten amb nosaltres el patronato per a l'any que vé, si pujeu i el vostre equip és mes car, entonces si que es impossible que ens inscriguen, es trist, pero es aixina.Realment m'alegraria que guanyareu, pero lamentablement a mi no m'interessa.

Rudy dijo...

a pues si q furgues.....espere q m'entengues amiga anonima.

Anónimo dijo...

No es tracta de criticar, ni de que no guanye el femeni ni res pero es un poc vergonyos que no es faça cap comentari respecte a les 8 h i que tota l'antencio es centre en les xicones. Tant costa posar una noticia de les 8 h? Entenc la importancia del ascens pero no entenc com un torneig que esta perdense, perque cada vegada juguen menys equips, no te ni tan sols un xicotet comentari per part del club

Pero be, desde fa temps ja s'ha pogut observar que el club sols dona un suport incondicional a les xicones i la resta ai esta, com si molestara.

kkus asa2 dijo...

Tranquilitat i bons aliments, que tot arribarà pero hi ha prioritats. I si vols dir que a les xiques des del club es fa més cas, crec que estas equivocat, pero tens tot el dret a pensar així. Pero hem de moure un bus per al diumenge, i ens tenim que posar en marxa i no despistar a la gent.
Per cert, després de treballar 13 hores, et posaries davant l'ordinador a fer la crònica de les 8 hores, i a penjar les fotos. A mi les cròniques m'agrada fer-les com toca, i necessite el meu temps. Ara si tu ho fas millor, ja saps que el correu del club, tu envia i jo penje.

Marta Fernández dijo...

Hola Javi, Volies un comentari, no?
Anem allà:
Van guanyar els Camarlengos, el teu equip, 35-35 i perquè estava ploent es van tirar tirs lliures (6 en concret perquè no hi havia qui encistellara). El tir lliure definitiu el va fer Javi Gisbert (quina pena! Et vas perdre la glòria! Ohhhhhhhhhh!).
Era açò el que volies, no? Que algú diguera que un equip sénior federat que entrena i juga totes les setmanes va necessitar de la pluja i 6 tirs lliures per a guanyar a 7 aüelos panxuts?
Enhorabona "fenómeno"! Encara que ben mirat el mèrit pot radicar en que els teus companys van guanyar malgrat la teua actuació!
Campeones, campeones, oé oé oé!
Xè tu! Si guanyes el 3x3 igual et fan fill predilecte de Bocairent!

Rudy dijo...

Gran cronica d'aquesta señora, si señor.
Weno, en primer lloc, la gloria mes be me la sua, simplement em senc orgullos de que el meu equip haja pogut guanyar un equip que porta més de 10 anys a plegant a la final de les 8h guanyant la majoria d'elles amb un joc consistent, aixina que d'aguelos panxuts tenen mes bé poc.Ademés, es la primera volta que conseguim guanyar les 8h i ens ha costat molt.
En segon lloc, el tir lliure el va fer kike castelló, no javi gisbert, encara que grácies a les últimes canastes de javi gisbert vam poder empatar.
I finalment, si algún dia has vingut avore un partit nostre o millor dit si has vist alguna volta un partit de deveres en la teua vida et llevaras del cap la idea de que sols buske la meua gloria, perq el primer per a mi desde que e pogut jugar a bocairent a sigut el bon ambient que tinc amb els meus amics en l'equip, i quan perc amb ells em toca l'orgull, per aixo m'avera agradat vore una cronica aci.
Per cert, aci ens coneixem tots i es un poc covard criticar amb anònim.Vaya tela

kkus asa2 dijo...

Javi, tranquil que al cap de setmana penjaré la crònica. Pero ara hi ha una fita molt important, i te preferència, vulgues tu o no. No em crec, que t'alegres si perden les xiques, jo crec que tu no eres així.

Rudy dijo...

Juan, no he dit que m'alegre.Sols he dit que en cas de que les xiques juguen en nacional, el seu equip costaria molts diners i el nostre equip pot ser ho tindra dificil per a l'any que vé.Clar que m'alegraria que un equip del meu poble conseguira l'ascens.....pero també mire per el meu equip.

Mertyn dijo...

Pero es pot saber que esta pasant asi?, en primer lloc considere que es mes important que un equip de Bocairent estiga lluitant per entrar en el Nacional, segona la cronica de les 8h es pot vore al nostre blog (pero dels nostres equips) i al blog de Mariano, entre altres, deixem ja els anonims que aço lo unic que fa es perjudicar i fer agarrar cabrejos inutils.
Si aço continua acabrem en les poques ganes que te la gent per fer algo en este poble

Alex dijo...

Be, com se que les meues paraules/acciones a voltes son considerades algo escandaloses per algunes persones, intentare parlar amb tota la tranquilitat del mon.

En primer lloc felicitar als meus amics/companys per la seua victoria a les 8h, crec que seu van mereixer i per a mi (no vaig a amagaro) va ser una gran alegria, ja que el pendul es un equip molt compacte i que te presa la mida de les canastes del patronato.

En segon lloc, voldria parlar del anònim, que es veu que es una xica de l´equip senior femení, em pareix un acte molt cobard acusar a algu sense donar la cara, soles has demostrat que eres lo pijor de este blog.

En tercer lloc, el comentari de javi en el evento de tuenti que vau fer les xiques, ell almenys va tindre ous a ficaro en el seu nom i va raonar per que no li agradaria que pujareu, la nostra amiga anònima soles ha demostrat que es una bocas i que te poreta de donar la cara. M`agradaria a mi que entrenareu vosatros les ultimes durant tot el any i que foreu el últim equip del club, avore si encara tindrieu el valor de obrir la boca tan gran que teniu (em referixc a la senyoreta anònima), abans de dir algo pensau que et faras un favor. Espere que intenteu ficarse tame en la nostra posicio, javi vol lo millor pa tot el mon pero si la vostra alegria va a provocar que mosatros no juguem mes tingau en conter que jo tame vull que pergau i tot el mon que mos aprecie, no veig motiu per a anfadarse per cap puesto.

Un poquet mes, parlem de la cronica de les 8 hores i aixo, ja es ficara cuan siga posible, pero el que es un poquet evident es que se li fa mes cas al senior femeni que a cualquier atre equip del club, OJO que no parle de mosatros, parle de tot el club sense excepcions, jo nose per que pero aixina es i es veu que a algu li fa mal aceptaro (senyoreta anònima i marta fernández que es la mateixa persona).

Per ultim felicitar a l`equip de les xiques per la gran temporada que habeu fet, ja que quedar primeres en cualquier categoria es algo tremendament complicat. També als meus compis/amics d`equip, un plaer jugar amb vosatros, sou lo mes gran del basquet i el ambient que hem conseguit mosatros en el vestuari també es de campions de cualquier categoria, espere que l`any que ve continuem junts!

PD: senc el torro pero ma tocat la moral la meua amiga anònima, que espere que done la cara :)

kkus asa2 dijo...

Anem per parts.

Jo també felicite als teus amics, i no per el campionat que es el de menys, sino perqué en ells al igual que en tu es pot raonar.

En segon, torne a reiterar en este el blog del club, al igual que en el vostre, al igual que a la pista, i si fa falta mil voltes més... que enhorobona per la victòria a les 8 hores. A mi no em costa gens reconèixer que vareu ser millors a la final, pero ja saps que no sempre guanya el millor, recorda finals d'anys anteriors i voras com vosaltres soles perdíeu els papers i les finals, pero be aixó es un altre tema.

El tercer punt, es el que més m'interessa i ahí si que em deixe la pell per aquest equip, igual que ho faría/faré per el vostre
equip. Esteu enrarint i embrutant l'ambient en vespres d'un dels partits més importants dels darrers anys al C.B. Patronato, pero clar no passa res com jo done el nom puc dir el que vulga, crec que ahí Javi està molt equivocat al igual que tu per donar-li la raó. Hi ha que ser prudent i respectar els altres, em pareix molt bé que penseu en vosaltres pero hi ha que pensar les coses dos vegades abans d'escriure.
A més et dic una cosa, que m'agradaria que vos quedara clara a tots, esteu creant un problema abans de que pase, les xiques estan en cuarts de final, falten almenys 3 partits per pujar de categoria, m'alegre que confieu tant en elles, jo també. Ahí si que pareix estem d'acord.

Altre punt, se li fa més cas al sènior femení, crec que estas equivocat de totes, totes. El que pasa que el moment requerix que tots (vosaltres inclosos) fem costat aquest equip, per ajudar a que arriben el més lluny possible, clar està que per els vostres comentaris no anem tots en la mateixa direcció, cosa que em provoca certa tristesa, perque tots som un mateix club o aixó crec jo. A més a més, vosaltre ja teniu el vostre blog particular, el que ja posa de manifest, que aneu una miqueta per la vostra.

Per ultim, i no m'agrada que aquestes coses, isquen a la llum, perque jo personalment a principi de temporada vaig parlar en vosaltres i vareu almenys entendre la situació, del tema d'horaris d'entrenament, així que no em val a la cara si, i per darrere no.

P.D.- No em vaig a cansar de contestar els vostres comentaris, perque hi ha mil i un arguments per explicar detalladament el que pasa.

Anónimo dijo...

Hola soc manolo.

Es un poquet de pena tot lo que estic llegin en el blog, i pareix mentira que pertenyeu a un mateix CLUB.

Quan vuigau vos podre explicar lo que es este CLUB, no solament equipos que es lo que esteu defensan cada un.

Alex dijo...

No m`has entes Juan, si jo sapiera que el meu equip va a seguir jugant el any que ve jo seria el primer que aniria a Valencia i aon faja falta per a apollar al club hasta la mort, pero sentin alguns comentaris de que si pujen les xiques mosatros podem desapareixer, evidentment aposte per el meu equip, ja que mosatros també disfrutem jugan a basquet. Crec que preocupar-me per el meu "cul" es algo molt natural i raonable.

Seguixc insistin en una cosa que considere vital, m`explique: per a mi es fa dificil estar en un club i sempre estar amb la incertesa de si podrem seguir jugant a basquet o si no, esta incertesa crea un xicotet malestar i pot arribar a malentesos com el del comentari de javi, si mosatros estiguerem segurs de la nostra continuitat t`asegure que mosatros per el club eu donariem tot, fariem el que hi haguera que fer per que tot ixquera be i aniriem a recolzar al benjamin si fera falta, teu asegure, per que mosatros disfrutem del basquet, se que molts membres del meu equip no veuen el basquet si quiera com un joc, sino com una cosa molt important en la nostra vida, ja que influix molt en el nostre estat de ànim durant la semana el que hem pogut fer el disabte anterior, o inclus es de les poques coses que tenim fora de la rutina de treballar o anar a clase. Ja que el básquet es capas de dixaro tot de costat i nomes jugar a básquet crec que si no sabem que anem a fer cada any no ens sentim agust i no podem fer tot el posible per el club. Per aixo si eu tinguerem tot clar desde un primer moment ens sentiriem mes dins del club i podriem ajudarvos mes en totes les faenes que fagen falta. Espere haverme expresat be i que m`antenga tot el mon.

Juan en tu no te ningu del equip cap problema ni el tindra per que sabem que si volem parlar podem perfectament i ho continues demostran dia darrere de dia i realmente que s´agraix molt, en serio. Jo soc el primer que en algún moment pot perdre els papers i despres es dona conter, pero dels errors s`apren i despres ja callem (Aço meu autodic jo sempre que puc).

kkus asa2 dijo...

Alex t'entenc perfectament el que vols dir, pero veig que no anem tots en la mateixa direcció, si vosaltres voleu tirar pel carrer del mig endavant, pero no és el més correcte. I torne a reiterar que esteu creant un problema abans que vinga, ningu sap que pasarà demà, i menys el diumenge vinent, i menys encara la temporada que ve...ara toca descansar i recolzar les xicones. Toca deixar de banda els egos, i fer equip, per aixó veig que es molt trist que tu vulgues salvar el teu "cul" siga com siga.
Tiran de refranyer:
- El fin, justifica los medios
- Divide y vencerás
l'elecció es vostra.

lacova dijo...

Crec que Manolo té molta raó, si el equip de xics no comença per tindre clar el concepte de CLUB no arribarán a cap lloc.
I estic segura, de que si l'equip de xiques arribara a Nacional, que espere que si,perque moltes d'elles porten lluitant desde els 6 anys al mateix club, es faría tot el posible per tindre presupost per sostenir el vostre equip. Pero per lo vist, no hi ha concepte de club per a vosaltres. Es la meva opinió.
Lucia V.

lorena dijo...

hola soc Lorena la del senior femeni acabe de vore aquest comentaris i la veritat es que me quedat de pedra.Pense que esteu miranse el vostre "melic" i esteu sent un poc egoistes.yo crec que som tots un club i asi no pareix aixo, a mes a mes mosatros estem jugan el nostre premit x haber quedat 2º a la clasificacio cosa que vosaltres tmbe el aguereu pogut tindre si haguereu quedat així i mosatros vos haguerem apoyat perque no tots els dies es juga aso.en fi penseu dos voltes antes de parlar xq parleu antes del degut.

Alex dijo...

De deveres...que no meu puc creure en serio.

Mosatros estem ficanse en el lloc de tots, anem a vore els partits de les xiques a animarles (si si, hem anat uns cuants, lamentablement no podem anar tots).

Els meus companyers han ajudat en les 8h i anat tots els disabtes que ha fet falta a pitar i apuntar a les xiketes sense queixarse en cap moment.(jo no he anat per un curs de la universitat).

Hem aceptat canviar un partit amb les xiques per que a elles els venian mal cuan a mosatros també ens venia mal, aixina i tot el vam canviar per que vosatros anaveu millor en la clasificació.

I fariem cualquier cosa que ens demanaren desde el club quan ens ho demanarem. ¿En serio no sabem res de ser un club?

Soles demane que tame es fique la gent en el nostre cas, que durant tota la temporada tingam una sombra allargada dient-mos que no anem a seguir en el club, aixo no es gens comode. en serio Juan, contestam a una pregunta, ¿tu podries viure saben que tots els dies algu de la empresa estiguera diente "anem a tirarte", "anem a tirarte", "anem a tirarte", "anem a tirarte"? ¿podries viure aixina? ¿voldries que el tiraren a tu o a atre de la teua empresa que no fores tu?

Anónimo dijo...

Ací estem parlant de que el equip masculí no sap que es un club, sols pensa en el seu melic i tot el que vulgueu. Lamentablement per un parell de comentaris mal entesos pareix així. Però que vulgueu que vos diguem si a l'hora de jugar sens diu que pa jugar tenim la obligació d'anar a pitar i a apuntar partits els dissabtes pel mati o devem pagar mes per a poder jugar. Que ni siquiera es consulta si podem ser els últims en entrenar els divendres, es una obligació i amb els partits passa el mateix. Que vegem com minuts abans nia molta gent del club vegent a les xicones i amb els dits de les mans puc contar quantes vegades s'han quedat a veure tan sols el començament del nostre partit. Això es el esperit d'un club?
Lamentablement aquest no es el esperit, ni d'un equip, ni d'un club ni de qualsevol cosa.
Es veritat, que com en totes les coses que es fan per amor a l'art fa falta gent desinteressada que fique ganes perquè tot isca abans. Perfecte, aplaudisc aquestes persones, i si, deurien de ser més però no s'ha d'obligar a ningú a que participe, s'ha de crear un bon ambient per a que a la gent li naixca participar, i que voleu que diga, a aquest club això no passa.
Hem sap mol mal veure el que esta passant, però entenc que a qualsevol, siga de la part que siga, se li lleven les ganes de fer res.
Espere que tot els comentaris i tota la polèmica que s'ha creat sols quede en res, que el femení aplegue a primera nacional, tenen tot el meu suport, que el masculí continue la progressió que esta tenint, que la cantera augmente una barbaritat...
Per el tema de les 8h, enhorabona als nous campions.
I que voleu que vos diga, tot açò es vergonyós i no heu dic per ningú en concret, ho dic per tots

Perdoneu que firme amb anònim, taxeu-me de covard o el que vulgueu, però se com funcionen les coses a aquest poble i lamentablement no es pot parlar amb llibertat sense repercussions

Wallace dijo...

Bon dia:

A dos dies del partit soles en queda donar tot el meu recolzament a l´èquip femení que de veritat pot fer història este cap de setmana.

Com molt bé diu Manolo això és un club, i els qui d´una manera o altra col.laborem en dur això endavant estem orgullosos de que este club siga respectat als més alts nivells del bàsquet de la Comunitat Valenciana, i molta culpa d´això és per que ací hi ha un col.lectiu unit per uns vincles d´amistat que quan pitjor venen donades més forts estem.

Enhorabona als campions de les 8 hores però ara toca arrimar el muscle i recolzar a les COMPANYES del FEMENÍ, per que les paraules a la s´obliden.

Sith13 dijo...

Jo únicament vaig a parafrasejar al gran "Pepu":

"BA-LON-CES-TO"

Josep dijo...

Javi mai esperava esta reacció teua, pense que per a tu el basquet és molt egocentric, l´espor és alguna cosa més, deuries fixar-te més en el teu amic Quique.

Mira la foto que hi ha al blog de fa uns anys, moltes d´eixes xiquetes encara estan defensant amb orgull el nom d´este xicotet club i es mereixen un respecte.

Va xiquetes hi ha que deixar-ho tot al camp¡¡¡¡

Rudy dijo...

Mira josep,en primer lloc, durant tota la temporada he estat ajudant al club sense cap queixa, he anat a apuntar quan he fet falta a les infantils, he pitat en 3 partits de les 8h, en el seu moment vaig anar a portar fitxes a valencia del senior femeni i sempre les he recolzat, aixina que no tens dret a dirme egocentric, ja que pel meu equip e fet sempre el que ha fet falta i els meus companys ho saben.
I en segon lloc, jo no he faltat el respecte a ningú, i repetisc que si q voldria que guanyaren les xiques, s'ho mereixen, pero també vull que els meus amics puguen jugar al básket el prèxim any.
Simplement puc DEMANAR PERDÓ al club per haver dit abans d'hora el meu pensament, el qual ve donat per tot el que he sentit al llarg de la temporada sobre el pròxim any.Hem disculpe al club per el que li vaig dir a patri en el seu moment.
Pero he de dir que és lamentable la manera d'atacar anònimament que ha hagut en els comentaris anteriors,ja que els que ho hagen escrit, dubte que hem coneguen de deveres.

Anónimo dijo...

aço es millor que el salvame ixe!! ja no veig ni la tele tu, en el meneo que hi ha en este blog.. jajaja

Inés dijo...

Hola,
Sóc jugadora del senior femani, realment m'ha sorprés com internament ens esteu atacat el senior masculi sense haver fet res nosaltres, vos confirme que cap dels comentaris anònims no són nostres.

Desde la meu part m'agradaria que el senior masculi puguera estar lluitant pel mateix que nosaltres per a poder axí desmostrar que als pobles de l'interior hi ha bon basket, però si no ha pogut ser així vos dessitje sort per la temporada pròxima, ja que tots els equips són part del club.

Sincerament si teniu algun problema amb el club aneu i parleu amb els responsables del club i no reventeu una entrada que s'ha fet al blog amb la única intenció d'aconseguir tindre un petit i caluros públic a un partit tant important com és el del diumenge.

Finalment vull agraria el suport que hem i estem tenint per part del poble. Moltissimes gràcies a tots els que heu vingut a animar-nos i als que vindreu el diumenge, ja que esteu sent el sissé jugador en la pista.

kkus asa2 dijo...

Benvolgut anònim, no em val que firmes sense donar el nom, per les possibles repercusions, hi ha que ser valent i donar la cara pero be et respecte.
Si no saps com va el funcionament del club, més valdria que no escrigueres res, jo he anat a pitar, jo he fet, jo, jo, jo, i sempre jo... açó es un equip de poble, que funciona com bonament pot, busca el suport, que gràcies a les empreses, que tens ahí a la dreta i a l'Ajuntament, i per suposat al pagament que feu els jugadors pot tirar avant. Saps com funcionen les competicions en categories inferiors, crec que no. El C.B. Patronato Bocairent, hem anat més d'una vegada a jugar fora, i ens hem fet càrrec de la taula perque no hi havia ningú, pero per l'equip que portem fem el que faça falta. Hi ha categories, on els arbitres no arriben, i necessitem de l'ajuda de tots per poder competir.
Pel que diu Alex, de si en la teua empresa et digueren que van a tirar-me, crec realment que no tens idea del que es el mon laboral i un contracte temporal, no vaig a contar el que he passat els darrers anys amb la crisi, no vullc contar la meua vida, els que hem coneixen saben els llocs de faena que he tingut, i done gràcies de la sort que tinc en estos moments, no es ni de llarg comparable en jugar o no l'any que ve, mala i desafortunada comparació.
Pero veig que contínueu en la mateixa línea, de dir el que heu fet, quan vulgueu posem el currículum de tots els que estem al club de bàsquet, a vore qui pot parlar més.
Sincerament, el tema dels entrenaments ja comença a tocar-me els collons, que ningú recorda el que parlarem a principi de temporada, i les explicacions que vos donarem Manolo i jo, i que tots acceptareu, crec que teniu memòria selectiva.
De moment, a la crònica de les 8 hores, li toca esperar hi ha coses més importants, com per exemple aclarir les coses, encara que siga a la web i no cara a cara.

Rudy dijo...

Juan, lo dels entrenaments está clar i ho entenem perfectament, ahi no hi ha queixa.
Pel que dius del jo, jo ,jo....ho he dit xq com has pogut llegir s'està criticant la meua persona i únicament m'he defés del que no es cert, i el mateix que he fet jo ha fet també l'equip.
Aparquem el tema ja i quan les xiques aconseguisquen l'ascens o no ja es parlará de les possibles solucions per a la pròxima temporada.

kkus asa2 dijo...

El que ho tinc toc clar soc jo. I clar que tu has cumplit quan t'ho hem demanat, igual que les xicones a la taula, el diumenge de matí, on es jugaven els partits més importants de les 8 hores, es de la nostra pedrera el futur d'aquest club. Millor que aparcar el tema, tancar-lo definitivament.