6/5/08

4 dies per al record.


Ja tenim les primeres imatges

http://picasaweb.google.com/cbpatronato/IVTorneigDeMiniBSquetCiutatDeSantaColomaDeGramanet



Galeria de fotos del CLUB DE BÀSQUET DRAFT GRAMENET

http://www.draft-gramenet.net/torneig.htm


Per a tots (jugadores, entrenadors, pares, ....) han estat uns dies inoblidables, que demostra que este club i este equip es una família, podem dir allò de "la unió fa la força" i així ha quedat demostrat a terres catalanes.
No anem a resumir el que han estat els set partits, si que ens agradaria ressaltar les coses més importants d'aquestos dies. Anem per parts.
Comencem per les jugadores. A nivell esportiu, el resultat ha estat més que satisfactori, la classificació així ho demostra, 6é lloc de 16 equips participants es un grandíssim resultat, hem donat la cara en tots els partits. Hem viscut moments de vertadera pressió, que per a unes xiques de categoria aleví eren difícils de digerir, però amb la seva constància i el seu treball han tirat endavant. A la memòria de tots quedarà per exemple el triple, que a falta de pocs segons va fer Ana, i ens va donar la victòria per 58-60 front l'AE Badalonés Dimonis. També podem ressaltar com davant el Cornellà (un equip sobre el paper superior a nosaltres), la defensa i la concentració ens donaven el partit i ens permetía lluitar pel 5é lloc.
El caràcter competitiu de les jugadores sense cap mena de dubte ha pujat molt, a ningú li agrada perdre i nosaltres no som menys (hem vist com s'escapava alguna llàgrima per les derrotes, per la impotència de no poder fer més, ... perqué som un equip amb càracter guanyador).
Donar l'enhorobona a la nostra jugadora Ana, que va estar elegida per formar part del quintet ideal del torneig (cosa gens fàcil, quan hi havia més de 150 jugadores, i l'elecció va estar acertadíssima.)
Fora del tema esportiu, a les jugadores els hem de donar una matrícula d'honor pel seu comportament fora de la pista, han estat una pinya i han demostrat que en elles es pot anar a qualsevol lloc.
Pel que respecta als pares, impresionant seria la paraula per definir la seva actitud. En tot moment han estat recolzant l'equip, en aquest tipus de torneig de tants dies, l'ajuda dels pares es fonamental i aquestos han sabut com animar les seves filles, i han respectat en tot moment les decisions dels entrenadors, que amb la confiança que els pares han dipositat en ells han treballat molt còmodes.
D'altra banda, també ens agradaria ressaltar el treball fet per Mari Carmen i Yaiza amb les jugadores, dins i fora del camp, han estat un punt importantíssim. Es tracta d'eixe tipus de feina, que no hi ha diners que ho paguen, en tot moment han estat pendents que la diversió i l'entreteniment formaren part del dia a dia. Han fet créixer l'equip en la seva faceta més humana, i ens han ensenyat que un equip es forma també fora del terreny de joc.
Pel que respecta al nostre Presi Manolo, (acompanyat en tot moment de Mª Jesús i Manel), han estat al capdavant de l'expedició en tot moment. La feina les setmanes previes ha estat seua, s'encarregaren que no faltara res, i que marxarem tranquils, tot estava en ordre. Les xiques ho han passat molt bé en el seu presi, que els ha fet riure de bona gana.
També volem donar mil gràcies a Miguel el xofer que ens ha acompanyat a tots els llocs estos dies i que la seva disponibilitat ens ha permés anar tranquils. S'ha convertit en l'aficionat nº1 del club de bàsquet.
Finalment els entrenadors, poc podíen sorprendre tots sabem del seu caràcter guanyador i de la seva exigència. Per a ells també era una prova de foc, no sabíen realment a quin nivell es trobaven, i la veritat han tret moltíssimes coses positives de cara a propers compromisos, que es per al que realment estan treballant aquesta temporada. Han disfrutat igual o més que les 10 jugadores (segur). Però no es conformen en el que han aconseguit, i volen més. Este equip no es pot quedar en el que ja ha fet, tot el contrari te que lluitar pel que ha de vindre.
En definitiva uns dies plens d'emocions, i coses que fan d'aquest esport un dels més bonics.
Ja per acabar volem agraïr primerament al M.I. Ajuntament de Bocairent la seva col.laboració i preocupació pel club de Bàsquet. A Carles un dels organitzadors del torneig, que ens hi ha tracta d'allò més be i sempre ha estat pendent de nosaltres. També a tots els pares dels altres equips, amb els que hem conversat molt, i ens han tractat com a casa. I per últim a Marta, que juntament amb Yaiza van fer possible amb les seues gestions, que tots gaudirem de l'espectacle ACB, al Palau Olímpic de Badalona amb el DKV Joventut.
Si ens deixem algun agraïment, demanem disculpes.
Ara toca, seguir entrenant amb la mateixa il.lusió i constància per aconseguir un final de temporada molt bonic.

P.D.- Les fotos més avant. Si algú te alguna foto de tot l'equip per a l'article, per favor que l'envie per correu a cbpatronato@gmail.com.

29/4/08

Torneig a Gramanet




Demà les jugadores alevins del C.B. Patronato Bocairent marxaran cap a terres catalanes per participar al "IV Torneig de Mini Bàsquet Ciutat de Santa Coloma de Gramanet". El nostre equip ha quedat encuadrat al Grup A, juntament amb l'equip local, El Draft Gramanet, El EBCB Calella i el AE Badalonés Dimonis.
Esperem que les nostres xiques juguen el seu millor bàsquet i donen a conèixer el bàsquet cardaor a terres catalanes. No sabem cert el nivell que trobarem, el que si sabem es que els catalans en temes esportius van un pas per davant de la resta, el que deixa ben a les clares que ens hem de deixar la pell a la pista per a poder guanyar.

Ací està l'enllaç on podreu seguir el torneig:

www.draft-gramenet.net


Un altre enllaç:

http://www.territoribc.com



Recordar també que el torneig consta de 16 equips, 13 catalans, un madrileny (Hercesa) i un alcantí (C.B. Cabomar, que ens va guanyar en la final del seu torneig).

28/4/08

Partits primer cap de setmana de maig

Infantil
Dissabte a les 12:00 al Pavelló Municipal
C.B. PATRONATO BOCAIRENT - C.B.BANYERES 59-45



Senior Masculí
Dissabte a les 20:00 al Pavelló Municipal
C.B. PATRONATO BOCAIRENT - RTE. LA GAVINA CANALS 81-89

25/4/08

Resultats cap de setmana

Aleví
Dissabte a les 10:00 al Pavelló Municipal
C.B. PATRONATO BOCAIRENT - C.B. PICANYA

Senior Femení
Dissabte a les 19:00 a Mislata
MISLATA B.C. - C.B. PATRONATO BOCAIRENT 78-27

Senior Masculí
Dissabte a les 20:00 a Xativa
C.B. XATIVA - C.B. PATRONATO BOCAIRENT59-49

23/4/08

LES ALEVINS JA TENEN RIVAL

Este matí a les 12 h. a la seu de la Federació Valenciana s'ha celebrat el sorteig corresponent a la segona fase de la categoría "Aleví Femení NP2 Valencia", i ens ha tocat jugar front el Picanya. El primer partit serà el proper dissabte 26 d'Abril a casa (horari per confirmar) i el de tornada el 10 de Maig.
L'any passat ja ens enfrontarem a este equip, amb dos resultats molts diferents i en el sistema de lligueta, el partit jugat a Picanya perderem per 38-34 i el que jugarem a casa el guanyarem per 63-44, així que ens espera una eliminatòria molt igualada per a poder arribar a la Final Four de València. Esperem la vostra presència, i que entre tots ajudem un equip que està fent una temporada magnífica.


http://www.fbcv.es/enlaces_noticias/al_fem_np2_valencia_fase_clasificatoria_08.pdf

14/4/08

En Benigànim també ens coneixen.


Ahir va tindre lloc al Pavelló municipal d'esports de Benigànim, el dia mini 2008, on participarem amb els equips corresponents a les categories benjamí i aleví. En línies generals podem dir que hi ha dos equips que pel que sembla van a donar molt que parlar els propers anys, i així ho demostraren ahir.
Les benjamines feren un torneig perfecte, amb la llàstima de perdre la final per només un punt. A la primera fase (dos partits), guanyaren amb claredat els equips Martínez Valls (Ontinyent) i Benigànim, el que permetía jugar la final front el San Pedro Moixent. Un partit molt disputat, i que va fer gaudir d'un gran espectacle tots els allí presents, el resultat de 34-35 per al San Pedro, és una bona mostra del que és una final disputada.
L'equip aleví es va alçar amb el torneig demostran que cada dia que passa va a més, i que la fam que tenen per guanyar pot donar moltes alegries a la parròquia cardaora. A la primera fase, guanyaren el San Pedro de Moixent, i el Benigànim. La final la jugaren front l'Enguera Basket, i la guanyaren per 41-27. Realizant un magnífic torneig, i mostrant a tots els espectadors un bàsquet de calitat.
A nivell individual, el C.B. Patronato Bocairent en categoria aleví va rebre per mig d'Aitana Infante el premi a la millor jugadora del torneig.
Però sense cap mena de dubte, el millor premi es vore, tan les jugadores benjamins com les alevins ho deixen tot a la pista, esperem i confiem que no pensen que ja està tot fet, cal seguir entrenant per millorar dia i dia.

P.D.- Des del C.B. Patronato Bocairent, volem agraïr els organitzadors el tracte que van tindre amb tots els membres del club, i en especial a Toni que ens va ajudar en tot allò que li varem demanar. Gracies i fins la pròxima.



Enllaç a la pàgina de la FBCV.
http://fbcv.es/noticias/noticia.asp?indice=1063

Enllaç a la pàgina Ontinyent Digital (gracies Toni).
http://www.ontinyentdigital.com/noticia.php?idn=1221

11/4/08

Resultats Partits per al cap de setmana.

Benjamí
Dissabte a les 11:00 a Ontinyent
C.B. PATRONATO BOCAIRENT - C.P. MARTINEZ VALLS

Aleví "A"
Dissabte a les 10:00 al Pavelló Municipal
C.B. PATRONATO BOCAIRENT - C.D. SAN PEDRO MOIXENT 56-6

Infantil
Dissabte a les 12:00 al Pavelló Municipal
C.B. PATRONATO BOCAIRENT - CB.ALFOMBRAS VIRGINIA 39-35

Cadet


Senior Femení
Dissabte a les 15:30 a Cullera
BASQUET CULLERA - C.B. PATRONATO BOCAIRENT 81-12

Senior Masculí
Dissabte a les 16:00 a Banyeres
C.B. BANYERES - C.B. PATRONATO BOCAIRENT 74-53

9/4/08

Día del Minibasquet a Benigànim.



Alevín, Benjamín y Pre-Benjamín. Equipos de hasta tres categorías de minibasket se van a dar cita el próximo domingo, 13 de abril, en el DÍA DEL MINI BENIGÀNIM.

Participarán en total 16 equipos procedentes de los clubes B.C. Canals, C.P. Martínez Valls, Enguera Basket, C.B. Benigànim, Patronato Bocairent y San Pedro Moixent. Algunos de ellos ya han tenido ocasión de disfrutar de un Día del Mini, las actividades organizadas por la FBCV para promocionar el minibasket en toda la Comunidad Valenciana, y no han querido dejar pasar la oportunidad de tomar parte en una nueva Jornada.

La actividad se desarrollará en el Pabellón Municipal de la localidad valenciana de Benigànim, y para ella se utilizarán tres pistas de juego, llegándose a disputar hasta un total de 20 partidos, entre ellos las Finales en categoría Alevín y Benjamín, que comenzarán a las 17´30 h.

El Día del Mini cuenta con el patrocinio de McDonald´s, fruto del acuerdo alcanzado entre la multinacional y la FBCV para la promoción de nuestro deporte. Y además de disputarse todos los encuentros de la jornada con balones McDonald´s, los equipos participantes recibirán también algunos de estos balones para que puedan utilizarlos en los entrenamientos y partidos de sus propias competiciones.
FBCV.